Garantie

 

Kyda hanteert met zijn webshop allezadenkopen.nl strikte kwaliteitsnormen die in overleg met Sluis Garden zijn opgesteld. Op de verpakking staan duidelijke zaai- en teeltinstructies aangegeven in tekst en symbolen. Maar zaden zijn natuurproducten waarvan de kiem- en groeikracht door allerlei invloeden kan tegenvallen. Als zulke problemen zich voordoen, proberen wij altijd tot een bevredigende oplossing met u te komen. Als u klachten heeft over de kwaliteit van onze zaden kunt u die schriftelijk kenbaar maken bij Kyda. Wilt u uw klacht duidelijk omschrijven en er zoveel mogelijk relevante gegevens bijvoegen?

U kunt uw klacht mailen naar: info@allezadenkopen.nl

Ook eventuele andere klachten over onze service, werkwijze, webshop en leverings- of verpakkingswijze kunt u kenbaar maken via bovenstaand e-mailadres. Wij nemen binnen 14 dagen contact met u op. 

De wettelijke garantie is van toepassing bij onze website. Wettelijke garantie wil zeggen, dat u als consument in alle redelijkheid mag verwachten dat ons product overeenkomt/doet wat hij moet doen conform onze uitleg/advertentie.