Klachtenprocedure

Klachtenprocedure:

Zie ook onder Garantie. Kyda streeft er naar om u een product te leveren die voldoet aan uw verwachtingen. Als u desondanks niet tevreden bent over ons product, dan kunt u bij ons een klacht indienen. U kunt eventueel ook een klacht indienen over onze totale dienstverlening, zoals onze service, onze website of over onze leverings- en verpakkingswijze. U wordt verzocht om uw klacht zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven en te mailen naar: info@allezadenkopen.nl.

Of sturen naar:

Kyda
t.a.v.: klachten
Vijzelstraat 13
1621 AS Hoorn

Binnen 14 dagen zullen wij contact met u opnemen om de klacht tot tevredenheid met u op te lossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).